Европейски политики и практики за развитие на умения за управление на кариерата Европейски политики и практики за развитие на умения за управление на кариерата Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Валентина Шарланова Автор(и): Валентина Шарланова DOI: 10.15547/PF.2021.008 Към статията
Трансформация на учебно-преподавателските практики във висшето образование в ситуация на Covid-19 (Върху примера на трансформиращи академични практики в Педагогически факултет на Тракийски Университет) Трансформация на учебно-преподавателските практики във висшето образование в ситуация на Covid-19 (Върху примера на трансформиращи академични практики в Педагогически факултет на Тракийски Университет) Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Румяна Неминска Автор(и): Румяна Неминска DOI: 10.15547/PF.2021.009 Към статията
Приложни аспекти на социално-психологическия тренинг за разрешаване на конфликти в електронна среда Приложни аспекти на социално-психологическия тренинг за разрешаване на конфликти в електронна среда Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Петя Манева, Милена Илиева Автор(и): Петя Манева Милена Илиева DOI: 10.15547/PF.2021.010 Към статията
Приложението на уеб-базирани образователни ресурси за формирането на здравословен начин на живот като ключова компетентност Приложението на уеб-базирани образователни ресурси за формирането на здравословен начин на живот като ключова компетентност Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Бисер Станиславов Автор(и): Бисер Станиславов DOI: 10.15547/PF.2021.011 Към статията
Училище по време на пандемия Училище по време на пандемия Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Елица Георгиева Автор(и): Елица Георгиева DOI: 10.15547/PF.2021.012 Към статията
Основни характеристики на дигиталните инструменти и приложението им в обучението Основни характеристики на дигиталните инструменти и приложението им в обучението Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Ивелина Велчева Автор(и): Ивелина Велчева DOI: 10.15547/PF.2021.013 Към статията
Microsoft Teams и Microsotf Whiteboard – между реалността и възможностите Microsoft Teams и Microsotf Whiteboard – между реалността и възможностите Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Мария Желязкова Автор(и): Мария Желязкова DOI: 10.15547/PF.2021.001 Към статията
Връзката между родителската рефлексивна функция, привързаността и развитието на психопатология при децата Връзката между родителската рефлексивна функция, привързаността и развитието на психопатология при децата Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Магдалина Койчева Автор(и): Магдалина Койчева DOI: 10.15547/PF.2021.002 Към статията
Отношението на родителите към условията и организацията на образователния процес Отношението на родителите към условията и организацията на образователния процес Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Оля Тянковска Автор(и): Оля Тянковска DOI: 10.15547/PF.2021.003 Към статията
Характеристика на когнитивното функциониране при децата от начална училищна възраст Характеристика на когнитивното функциониране при децата от начална училищна възраст Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Борислава Петрова Автор(и): Борислава Петрова DOI: 10.15547/PF.2021.004 Към статията
Методически вариант за създаване и разрешаване на учебна ситуация при формиране на екологична култура в обучението по химия и опазване на околната среда Методически вариант за създаване и разрешаване на учебна ситуация при формиране на екологична култура в обучението по химия и опазване на околната среда Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Маргарита Пенева, Майя Найденова-Георгиева Автор(и): Маргарита Пенева Майя Найденова-Георгиева DOI: 10.15547/PF.2021.005 Към статията
Декоративното рисуване в ритмично организираните рисунки, като форма на изграждане на двигателни умения и усещания за съгласуваност у децата в предучилищна възраст Декоративното рисуване в ритмично организираните рисунки, като форма на изграждане на двигателни умения и усещания за съгласуваност у децата в предучилищна възраст Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Йоанна Димитрова Автор(и): Йоанна Димитрова DOI: 10.15547/PF.2021.006 Към статията
Влияние на целодневната организация на учебния ден върху учебните постижения по български език на второкласниците Влияние на целодневната организация на учебния ден върху учебните постижения по български език на второкласниците Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Вяра Петрова Автор(и): Вяра Петрова DOI: 10.15547/PF.2021.007 Към статията
Андрагогията в действие – българският опит Андрагогията в действие – българският опит Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Вяра Гюрова, В. Божинова Автор(и): Вяра Гюрова В. Божинова DOI: 10.15547/PF.2023.015 Към статията
Етнокултурни особености в развитието на социалния интерес при деца от ромски произход в предучилищна възраст Етнокултурни особености в развитието на социалния интерес при деца от ромски произход в предучилищна възраст Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Неделина Здравкова Автор(и): Неделина Здравкова DOI: 10.15547/PF.2023.016 Към статията
Методически и методологически основи на кейкис консултирането и неговото приложение в педагогическата практика Методически и методологически основи на кейкис консултирането и неговото приложение в педагогическата практика Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Жанета Стойкова, Владимир Кисельов Автор(и): Жанета Стойкова Владимир Кисельов DOI: 10.15547/PF.2023.017 Към статията
Ролята на учителя в управлението на класната стая: стимулиране на активно участие и ангажираност Ролята на учителя в управлението на класната стая: стимулиране на активно участие и ангажираност Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Кристина Овчарова Автор(и): Кристина Овчарова DOI: 10.15547/PF.2023.018 Към статията
Саможертвеното родителство и последиците върху децата – социалнопедагогически анализ Саможертвеното родителство и последиците върху децата – социалнопедагогически анализ Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Розалия Кузманова-Карталова Автор(и): Розалия Кузманова-Карталова DOI: 10.15547/PF.2023.019 Към статията
STEAM интеграция на изкуствата и математиката в детската градина STEAM интеграция на изкуствата и математиката в детската градина Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Даринка Гълъбова, Искра Русева Автор(и): Даринка Гълъбова Искра Русева DOI: 10.15547/PF.2023.020 Към статията
Прилагане на образователна стая на загадките в интердисциплинарен урок по изобразително изкуство и математика Прилагане на образователна стая на загадките в интердисциплинарен урок по изобразително изкуство и математика Година единадесета (2023) / Брой трети Година единадесета (2023) / Брой трети Автор(и): Ирина Мишкова-Йотова, Зоя Борисова Автор(и): Ирина Мишкова-Йотова Зоя Борисова DOI: 10.15547/PF.2023.021 Към статията