Европейски политики и практики за развитие на умения за управление на кариерата Европейски политики и практики за развитие на умения за управление на кариерата Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Валентина Шарланова Автор(и): Валентина Шарланова DOI: 10.15547/PF.2021.008 Към статията
Трансформация на учебно-преподавателските практики във висшето образование в ситуация на Covid-19 (Върху примера на трансформиращи академични практики в Педагогически факултет на Тракийски Университет) Трансформация на учебно-преподавателските практики във висшето образование в ситуация на Covid-19 (Върху примера на трансформиращи академични практики в Педагогически факултет на Тракийски Университет) Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Румяна Неминска Автор(и): Румяна Неминска DOI: 10.15547/PF.2021.009 Към статията
Приложни аспекти на социално-психологическия тренинг за разрешаване на конфликти в електронна среда Приложни аспекти на социално-психологическия тренинг за разрешаване на конфликти в електронна среда Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Петя Манева, Милена Илиева Автор(и): Петя Манева Милена Илиева DOI: 10.15547/PF.2021.010 Към статията
Приложението на уеб-базирани образователни ресурси за формирането на здравословен начин на живот като ключова компетентност Приложението на уеб-базирани образователни ресурси за формирането на здравословен начин на живот като ключова компетентност Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Бисер Станиславов Автор(и): Бисер Станиславов DOI: 10.15547/PF.2021.011 Към статията
Училище по време на пандемия Училище по време на пандемия Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Елица Георгиева Автор(и): Елица Георгиева DOI: 10.15547/PF.2021.012 Към статията
Основни характеристики на дигиталните инструменти и приложението им в обучението Основни характеристики на дигиталните инструменти и приложението им в обучението Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Ивелина Велчева Автор(и): Ивелина Велчева DOI: 10.15547/PF.2021.013 Към статията
Microsoft Teams и Microsotf Whiteboard – между реалността и възможностите Microsoft Teams и Microsotf Whiteboard – между реалността и възможностите Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Мария Желязкова Автор(и): Мария Желязкова DOI: 10.15547/PF.2021.001 Към статията
Връзката между родителската рефлексивна функция, привързаността и развитието на психопатология при децата Връзката между родителската рефлексивна функция, привързаността и развитието на психопатология при децата Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Магдалина Койчева Автор(и): Магдалина Койчева DOI: 10.15547/PF.2021.002 Към статията
Отношението на родителите към условията и организацията на образователния процес Отношението на родителите към условията и организацията на образователния процес Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Оля Тянковска Автор(и): Оля Тянковска DOI: 10.15547/PF.2021.003 Към статията
Характеристика на когнитивното функциониране при децата от начална училищна възраст Характеристика на когнитивното функциониране при децата от начална училищна възраст Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Борислава Петрова Автор(и): Борислава Петрова DOI: 10.15547/PF.2021.004 Към статията
Методически вариант за създаване и разрешаване на учебна ситуация при формиране на екологична култура в обучението по химия и опазване на околната среда Методически вариант за създаване и разрешаване на учебна ситуация при формиране на екологична култура в обучението по химия и опазване на околната среда Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Маргарита Пенева, Майя Найденова-Георгиева Автор(и): Маргарита Пенева Майя Найденова-Георгиева DOI: 10.15547/PF.2021.005 Към статията
Декоративното рисуване в ритмично организираните рисунки, като форма на изграждане на двигателни умения и усещания за съгласуваност у децата в предучилищна възраст Декоративното рисуване в ритмично организираните рисунки, като форма на изграждане на двигателни умения и усещания за съгласуваност у децата в предучилищна възраст Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Йоанна Димитрова Автор(и): Йоанна Димитрова DOI: 10.15547/PF.2021.006 Към статията
Влияние на целодневната организация на учебния ден върху учебните постижения по български език на второкласниците Влияние на целодневната организация на учебния ден върху учебните постижения по български език на второкласниците Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Вяра Петрова Автор(и): Вяра Петрова DOI: 10.15547/PF.2021.007 Към статията
Програма за преподаване на благополучие при ученици от четвърти клас Програма за преподаване на благополучие при ученици от четвърти клас Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Капка Николова Автор(и): Капка Николова DOI: 10.15547/PF.2024.008 Към статията
Изграждане на умения и компетенции при персонализирано прилагане на линеен и цикличен модел на софтуерен проект Изграждане на умения и компетенции при персонализирано прилагане на линеен и цикличен модел на софтуерен проект Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Диана Лазарова Автор(и): Диана Лазарова DOI: 10.15547/PF.2024.009 Към статията
Задачи с диаграми на Вен за формиране на понятия в началното училище Задачи с диаграми на Вен за формиране на понятия в началното училище Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Тони Чехларова Автор(и): Тони Чехларова DOI: 10.15547/PF.2024.010 Към статията
Функционална оценка и идентифициране на потребностите при деца и ученици със синдром на дефицит на вниманието и хиперактивност Функционална оценка и идентифициране на потребностите при деца и ученици със синдром на дефицит на вниманието и хиперактивност Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Цветомира Ангелова Автор(и): Цветомира Ангелова DOI: 10.15547/PF.2024.011 Към статията
Сравнително изследване на затрудненията на педагогическите специалисти в процеса на обучение на деца с тежки и дълбоки ... Сравнително изследване на затрудненията на педагогическите специалисти в процеса на обучение на деца с тежки и дълбоки ... Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Магдалена Хаджиева Автор(и): Магдалена Хаджиева DOI: 10.15547/PF.2024.012 Към статията
Час на класа – формиране на ключови компетентности с фокус върху гражданската отговорност, екологичното и здравно възпитание Час на класа – формиране на ключови компетентности с фокус върху гражданската отговорност, екологичното и здравно възпитание Година дванадесета (2024) / Брой втори Година дванадесета (2024) / Брой втори Автор(и): Маргарита Пенева, Ирина Мишкова-Йотова Автор(и): Маргарита Пенева Ирина Мишкова-Йотова DOI: 10.15547/PF.2024.013 Към статията
Дивайзинг подходът в обучението на студентите Дивайзинг подходът в обучението на студентите Година дванадесета (2024) / Брой първи Година дванадесета (2024) / Брой първи Автор(и): Елица Йовчева, Вяра Гюрова Автор(и): Елица Йовчева Вяра Гюрова DOI: 10.15547/PF.2024.001 Към статията