Европейски политики и практики за развитие на умения за управление на кариерата Европейски политики и практики за развитие на умения за управление на кариерата Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Валентина Шарланова Автор(и): Валентина Шарланова DOI: 10.15547/PF.2021.008 Към статията
Трансформация на учебно-преподавателските практики във висшето образование в ситуация на Covid-19 (Върху примера на трансформиращи академични практики в Педагогически факултет на Тракийски Университет) Трансформация на учебно-преподавателските практики във висшето образование в ситуация на Covid-19 (Върху примера на трансформиращи академични практики в Педагогически факултет на Тракийски Университет) Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Румяна Неминска Автор(и): Румяна Неминска DOI: 10.15547/PF.2021.009 Към статията
Приложни аспекти на социално-психологическия тренинг за разрешаване на конфликти в електронна среда Приложни аспекти на социално-психологическия тренинг за разрешаване на конфликти в електронна среда Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Петя Манева, Милена Илиева Автор(и): Петя Манева Милена Илиева DOI: 10.15547/PF.2021.010 Към статията
Приложението на уеб-базирани образователни ресурси за формирането на здравословен начин на живот като ключова компетентност Приложението на уеб-базирани образователни ресурси за формирането на здравословен начин на живот като ключова компетентност Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Бисер Станиславов Автор(и): Бисер Станиславов DOI: 10.15547/PF.2021.011 Към статията
Училище по време на пандемия Училище по време на пандемия Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Елица Георгиева Автор(и): Елица Георгиева DOI: 10.15547/PF.2021.012 Към статията
Основни характеристики на дигиталните инструменти и приложението им в обучението Основни характеристики на дигиталните инструменти и приложението им в обучението Година девета (2021) / Брой втори Година девета (2021) / Брой втори Автор(и): Ивелина Велчева Автор(и): Ивелина Велчева DOI: 10.15547/PF.2021.013 Към статията
Microsoft Teams и Microsotf Whiteboard – между реалността и възможностите Microsoft Teams и Microsotf Whiteboard – между реалността и възможностите Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Мария Желязкова Автор(и): Мария Желязкова DOI: 10.15547/PF.2021.001 Към статията
Връзката между родителската рефлексивна функция, привързаността и развитието на психопатология при децата Връзката между родителската рефлексивна функция, привързаността и развитието на психопатология при децата Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Магдалина Койчева Автор(и): Магдалина Койчева DOI: 10.15547/PF.2021.002 Към статията
Отношението на родителите към условията и организацията на образователния процес Отношението на родителите към условията и организацията на образователния процес Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Оля Тянковска Автор(и): Оля Тянковска DOI: 10.15547/PF.2021.003 Към статията
Характеристика на когнитивното функциониране при децата от начална училищна възраст Характеристика на когнитивното функциониране при децата от начална училищна възраст Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Борислава Петрова Автор(и): Борислава Петрова DOI: 10.15547/PF.2021.004 Към статията
Методически вариант за създаване и разрешаване на учебна ситуация при формиране на екологична култура в обучението по химия и опазване на околната среда Методически вариант за създаване и разрешаване на учебна ситуация при формиране на екологична култура в обучението по химия и опазване на околната среда Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Маргарита Пенева, Майя Найденова-Георгиева Автор(и): Маргарита Пенева Майя Найденова-Георгиева DOI: 10.15547/PF.2021.005 Към статията
Декоративното рисуване в ритмично организираните рисунки, като форма на изграждане на двигателни умения и усещания за съгласуваност у децата в предучилищна възраст Декоративното рисуване в ритмично организираните рисунки, като форма на изграждане на двигателни умения и усещания за съгласуваност у децата в предучилищна възраст Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Йоанна Димитрова Автор(и): Йоанна Димитрова DOI: 10.15547/PF.2021.006 Към статията
Влияние на целодневната организация на учебния ден върху учебните постижения по български език на второкласниците Влияние на целодневната организация на учебния ден върху учебните постижения по български език на второкласниците Година девета (2021) / Брой първи Година девета (2021) / Брой първи Автор(и): Вяра Петрова Автор(и): Вяра Петрова DOI: 10.15547/PF.2021.007 Към статията
Скандинавският път към равенство в образованието Скандинавският път към равенство в образованието Година девета (2021) / Брой четвърти Година девета (2021) / Брой четвърти Автор(и): Елена Лавренцова Автор(и): Елена Лавренцова DOI: 10.15547/PF.2021.020 Към статията
Игра с централна симетрия върху дъска Игра с централна симетрия върху дъска Година девета (2021) / Брой четвърти Година девета (2021) / Брой четвърти Автор(и): Тони Чехларова, Младен Вълков Автор(и): Тони Чехларова Младен Вълков DOI: 10.15547/PF.2021.021 Към статията
Кратки обучения за използване на QR код Кратки обучения за използване на QR код Година девета (2021) / Брой четвърти Година девета (2021) / Брой четвърти Автор(и): Неда Чехларова Автор(и): Неда Чехларова DOI: 10.15547/PF.2021.022 Към статията
Приложение на подкаст и видкаст за формиране и развиване на умението слушане с разбиране в обучението по английски език с разширено изучаване Приложение на подкаст и видкаст за формиране и развиване на умението слушане с разбиране в обучението по английски език с разширено изучаване Година девета (2021) / Брой четвърти Година девета (2021) / Брой четвърти Автор(и): Румен Христов Автор(и): Румен Христов DOI: 10.15547/PF.2021.023 Към статията
Игрова терапия онлайн: Консултиране по време на локдаун Игрова терапия онлайн: Консултиране по време на локдаун Година девета (2021) / Брой четвърти Година девета (2021) / Брой четвърти Автор(и): Марина Чибисова Автор(и): Марина Чибисова DOI: 10.15547/PF.2021.024 Към статията
Ролята на директора – мениджър при управлението на конфликтите в педагогическия екип Ролята на директора – мениджър при управлението на конфликтите в педагогическия екип Година девета (2021) / Брой четвърти Година девета (2021) / Брой четвърти Автор(и): Ивайло Иванов Автор(и): Ивайло Иванов DOI: 10.15547/PF.2021.025 Към статията
Приложение на проблемни ситуации за развитие на учебни умения в обучението по природни науки Приложение на проблемни ситуации за развитие на учебни умения в обучението по природни науки Година девета (2021) / Брой четвърти Година девета (2021) / Брой четвърти Автор(и): Маргарита Славова, Ангел Славчев Автор(и): Маргарита Славова Ангел Славчев DOI: 10.15547/PF.2021.026 Към статията