Самооценка на емоционалната интелигентност – изследване сред учители Самооценка на емоционалната интелигентност – изследване сред учители Година осма (2020) / Брой първи Година осма (2020) / Брой първи Автор(и): Венета Узунова, Дончо Донев Автор(и): Венета Узунова Дончо Донев DOI: 10.15547/PF.2020.001 Към статията
GoBrunch – един вариант на платформа за дистанционно обучение със свободен достъп GoBrunch – един вариант на платформа за дистанционно обучение със свободен достъп Година осма (2020) / Брой първи Година осма (2020) / Брой първи Автор(и): Даниела Кожухарова Автор(и): Даниела Кожухарова DOI: 10.15547/PF.2020.002 Към статията
Личностно-ориентиран модел в подготовката на „инженер - учител” Личностно-ориентиран модел в подготовката на „инженер - учител” Година осма (2020) / Брой първи Година осма (2020) / Брой първи Автор(и): Марина Николова Автор(и): Марина Николова DOI: 10.15547/PF.2020.003 Към статията
Материалистична ориентация и психично благополучие при юношите в 11-12 клас Материалистична ориентация и психично благополучие при юношите в 11-12 клас Година осма (2020) / Брой първи Година осма (2020) / Брой първи Автор(и): Вера Тодорова Автор(и): Вера Тодорова DOI: 10.15547/PF.2020.004 Към статията
Влияние на устойчивостта на вниманието върху социалния статус в класа Влияние на устойчивостта на вниманието върху социалния статус в класа Година осма (2020) / Брой първи Година осма (2020) / Брой първи Автор(и): Станислава Варадинова Автор(и): Станислава Варадинова DOI: 10.15547/PF.2020.005 Към статията
Лингвистичната социализация на учениците билингви (ромската етническа група в ОУ „Никола Прокопиев) Лингвистичната социализация на учениците билингви (ромската етническа група в ОУ „Никола Прокопиев) Година осма (2020) / Брой първи Година осма (2020) / Брой първи Автор(и): Таня Яначкова Автор(и): Таня Яначкова DOI: 10.15547/PF.2020.006 Към статията
Нагласи на детски и начални учители за приобщаване на деца със специални образователни потребности в двигателното обучение Нагласи на детски и начални учители за приобщаване на деца със специални образователни потребности в двигателното обучение Година осма (2020) / Брой първи Година осма (2020) / Брой първи Автор(и): Галена Терзиева Автор(и): Галена Терзиева DOI: 10.15547/PF.2020.007 Към статията
Модел за формиране на професионално-педагогическа компетентност за спортно-анимационна дейност Модел за формиране на професионално-педагогическа компетентност за спортно-анимационна дейност Година осма (2020) / Брой първи Година осма (2020) / Брой първи Автор(и): Донка Желева-Терзиева Автор(и): Донка Желева-Терзиева DOI: 10.15547/PF.2020.008 Към статията
Шестте W-въпроси в основата на стратегическото планиране на развитието на училищните организации Шестте W-въпроси в основата на стратегическото планиране на развитието на училищните организации Година осма (2020) / Брой втори Година осма (2020) / Брой втори Автор(и): Румяна Гьорева Автор(и): Румяна Гьорева DOI: 10.15547/PF.2020.009 Към статията
Учителското портфолио в контекста на професионалната мотивация Учителското портфолио в контекста на професионалната мотивация Година осма (2020) / Брой втори Година осма (2020) / Брой втори Автор(и): проф. д-р Тиха Делчева Автор(и): проф. д-р Тиха Делчева DOI: 10.15547/PF.2020.010 Към статията
Изследване на връзката между интелекта и тревожността на децата в начална училищна възраст Изследване на връзката между интелекта и тревожността на децата в начална училищна възраст Година осма (2020) / Брой втори Година осма (2020) / Брой втори Автор(и): Даниела Славилова, Венета Узунова Автор(и): Даниела Славилова Венета Узунова DOI: 10.15547/PF.2020.011 Към статията
Единство и борба на дидактиката и автодидактиката Единство и борба на дидактиката и автодидактиката Година осма (2020) / Брой втори Година осма (2020) / Брой втори Автор(и): Албена Велчева Автор(и): Албена Велчева DOI: 10.15547/PF.2020.012 Към статията
Степен на удовлетвореност и умора при подготовката за (и при провеждането на) дистанционно обучение през периода 16-20 март 2020 г. Степен на удовлетвореност и умора при подготовката за (и при провеждането на) дистанционно обучение през периода 16-20 март 2020 г. Година осма (2020) / Брой втори Година осма (2020) / Брой втори Автор(и): Тони Чехларова Автор(и): Тони Чехларова DOI: 10.15547/PF.2020.013 Към статията
Влияние на достъпа до интернет върху устойчивостта, концентрацията и обема на вниманието при ученици от 11. клас Влияние на достъпа до интернет върху устойчивостта, концентрацията и обема на вниманието при ученици от 11. клас Година осма (2020) / Брой втори Година осма (2020) / Брой втори Автор(и): Калина Бобева, Даниела Кожухарова Автор(и): Калина Бобева Даниела Кожухарова DOI: 10.15547/PF.2020.014 Към статията
Класическо и иновативно в литературнообразователното поле в края на основната образователна степен (в 7.кл.) Класическо и иновативно в литературнообразователното поле в края на основната образователна степен (в 7.кл.) Година осма (2020) / Брой втори Година осма (2020) / Брой втори Автор(и): Екатерина Петкова Автор(и): Екатерина Петкова DOI: 10.15547/PF.2020.015 Към статията
Мотивация за избор на професията медицинска сестра Мотивация за избор на професията медицинска сестра Година осма (2020) / Брой втори Година осма (2020) / Брой втори Автор(и): Йорданка Йорданова, Маринела Грудева Автор(и): Йорданка Йорданова Маринела Грудева DOI: 10.15547/PF.2020.016 Към статията
Педагогическо взаимодействие в университетска среда (позицията на студента) Педагогическо взаимодействие в университетска среда (позицията на студента) Година осма (2020) / Брой втори Година осма (2020) / Брой втори Автор(и): Мариела Тодорова-Колева Автор(и): Мариела Тодорова-Колева DOI: 10.15547/PF.2020.017 Към статията
Модернизация на висшето образование – обмислено действие или пожелателно мислене? Случаят на България Модернизация на висшето образование – обмислено действие или пожелателно мислене? Случаят на България Година осма (2020) / Брой трети Година осма (2020) / Брой трети Автор(и): Елена Благоева Автор(и): Елена Благоева DOI: 10.15547/PF.2020.018 Към статията
Модел на общуване в часовете по информационни технологии Модел на общуване в часовете по информационни технологии Година осма (2020) / Брой трети Година осма (2020) / Брой трети Автор(и): Тони Чехларова, Иван Петков Автор(и): Тони Чехларова Иван Петков DOI: 10.15547/PF.2020.019 Към статията
Управление на онлайн класната стая (Рефлексивно наблюдение върху опита на начални учители в дистанционно обучение) Управление на онлайн класната стая (Рефлексивно наблюдение върху опита на начални учители в дистанционно обучение) Година осма (2020) / Брой трети Година осма (2020) / Брой трети Автор(и): Румяна Неминска Автор(и): Румяна Неминска DOI: 10.15547/PF.2020.020 Към статията