Скрита дискриминация и индивидуален подход в педагогическата практика Скрита дискриминация и индивидуален подход в педагогическата практика Година седма (2019) / Брой четвърти Година седма (2019) / Брой четвърти Автор(и): Дончо Донев, Милена Илиева, Вера Тодорова, Венета Узунова Автор(и): Дончо Донев Милена Илиева Вера Тодорова Венета Узунова DOI: 10.15547/PF.2019.024 Към статията
Ефектите на мултисензорната среда върху сензомоторната интеграция при деца с множество увреждания Ефектите на мултисензорната среда върху сензомоторната интеграция при деца с множество увреждания Година седма (2019) / Брой четвърти Година седма (2019) / Брой четвърти Автор(и): Дияна Георгиева Автор(и): Дияна Георгиева DOI: 10.15547/PF.2019.025 Към статията
Значение на темперамента на класния ръководител за училищните постижения на учениците в 9 клас Значение на темперамента на класния ръководител за училищните постижения на учениците в 9 клас Година седма (2019) / Брой четвърти Година седма (2019) / Брой четвърти Автор(и): Зорница Шопова, Дончо Донев Автор(и): Зорница Шопова Дончо Донев DOI: 10.15547/PF.2019.026 Към статията
Неформална структура на класа при учениците от VIII и XI клас Неформална структура на класа при учениците от VIII и XI клас Година седма (2019) / Брой четвърти Година седма (2019) / Брой четвърти Автор(и): Йорданка Арабаджийска, Дончо Донев Автор(и): Йорданка Арабаджийска Дончо Донев DOI: 10.15547/PF.2019.027 Към статията
Как да пишем разказ Как да пишем разказ Година седма (2019) / Брой четвърти Година седма (2019) / Брой четвърти Автор(и): Катя Накова-Тахчиева Автор(и): Катя Накова-Тахчиева DOI: 10.15547/PF.2019.028 Към статията
Художествената вселена и нейните необозрими „мостове“ – смислови връзки и междутекстови препратки между литературните творби, изучавани в шести клас Художествената вселена и нейните необозрими „мостове“ – смислови връзки и междутекстови препратки между литературните творби, изучавани в шести клас Година седма (2019) / Брой четвърти Година седма (2019) / Брой четвърти Автор(и): Екатерина Петкова Автор(и): Екатерина Петкова DOI: 10.15547/PF.2019.029 Към статията
Отзив за книгата „Наставничество в съвременното образование” Отзив за книгата „Наставничество в съвременното образование” Година седма (2019) / Брой четвърти Година седма (2019) / Брой четвърти Автор(и): Надежда Калоянова Автор(и): Надежда Калоянова Към статията
Промени в образованието и квалификацията на учителите в България Промени в образованието и квалификацията на учителите в България Година седма (2019) / Брой трети Година седма (2019) / Брой трети Автор(и): Вяра Гюрова Автор(и): Вяра Гюрова DOI: 10.15547/PF.2019.016 Към статията
Promoting the use of technical standards inindustry-oriented engineering education Promoting the use of technical standards inindustry-oriented engineering education Година седма (2019) / Брой трети Година седма (2019) / Брой трети Автор(и): Oscar Bonastre, Alejandro Bia Автор(и): Oscar Bonastre Alejandro Bia DOI: 10.15547/PF.2019.017 Към статията
Уебинарът в подкрепа на Steam обучението в клас Уебинарът в подкрепа на Steam обучението в клас Година седма (2019) / Брой трети Година седма (2019) / Брой трети Автор(и): Тони Чехларова, Монка Коцева, Иван Петков, Динко Цвятков Автор(и): Тони Чехларова Монка Коцева Иван Петков Динко Цвятков DOI: 10.15547/PF.2019.018 Към статията
Подобряването на дигиталните компетенции на учителите от детските градини като компонент на качественото образование Подобряването на дигиталните компетенции на учителите от детските градини като компонент на качественото образование Година седма (2019) / Брой трети Година седма (2019) / Брой трети Автор(и): Аксения Тилева Автор(и): Аксения Тилева DOI: 10.15547/PF.2019.019 Към статията
Теоретико-прагматичен преглед на мотивацията за учене Теоретико-прагматичен преглед на мотивацията за учене Година седма (2019) / Брой трети Година седма (2019) / Брой трети Автор(и): Илона Суличка Автор(и): Илона Суличка DOI: 10.15547/PF.2019.020 Към статията
Повишаване на мотивацията за изучаване на чужд език чрез използване на Web 2.0 инструмента Pixton Повишаване на мотивацията за изучаване на чужд език чрез използване на Web 2.0 инструмента Pixton Година седма (2019) / Брой трети Година седма (2019) / Брой трети Автор(и): Динко Стратиев Автор(и): Динко Стратиев DOI: 10.15547/PF.2019.021 Към статията
Връзка и зависимост между училищното здравно възпитание и здравословния начин на живот Връзка и зависимост между училищното здравно възпитание и здравословния начин на живот Година седма (2019) / Брой трети Година седма (2019) / Брой трети Автор(и): Maринела Грудева, Никол Донева Автор(и): Maринела Грудева Никол Донева DOI: 10.15547/PF.2019.022 Към статията
Ученето чрез сътрудничество като метод за повишаване на груповата сплотеност на ученическия клас Ученето чрез сътрудничество като метод за повишаване на груповата сплотеност на ученическия клас Година седма (2019) / Брой трети Година седма (2019) / Брой трети Автор(и): Николина Търева, Дончо Донев Автор(и): Николина Търева Дончо Донев DOI: 10.15547/PF.2019.023 Към статията
Отзив за книгата „Социална психология на училищното образование” с автор ас. д-р Дончо Донев Отзив за книгата „Социална психология на училищното образование” с автор ас. д-р Дончо Донев Година седма (2019) / Брой трети Година седма (2019) / Брой трети Автор(и): Венета Узунова Автор(и): Венета Узунова Към статията
Отзив за книгата "Language trainer Oscar Wilde (abridged) fairy tales and six tests" Отзив за книгата "Language trainer Oscar Wilde (abridged) fairy tales and six tests" Година седма (2019) / Брой трети Година седма (2019) / Брой трети Автор(и): Гергана Петкова Автор(и): Гергана Петкова Към статията
Продължаващата квалификация на педагогическите кадри като критерий и фактор за качество на образованието Продължаващата квалификация на педагогическите кадри като критерий и фактор за качество на образованието Година седма (2019) / Брой втори Година седма (2019) / Брой втори Автор(и): Вяра Гюрова, Румяна Гьорева Автор(и): Вяра Гюрова Румяна Гьорева DOI: 10.15547/PF.2019.009 Към статията
Общуването в обучението като важен социален и педагогически фактор Общуването в обучението като важен социален и педагогически фактор Година седма (2019) / Брой втори Година седма (2019) / Брой втори Автор(и): Галина Тодорова, Маринела Грудева Автор(и): Галина Тодорова Маринела Грудева DOI: 10.15547/PF.2019.010 Към статията
Бариери пред ефективното обучение на учениците с тежки и дълбоки множествени увреждания в България и фламандската част на Белгия Бариери пред ефективното обучение на учениците с тежки и дълбоки множествени увреждания в България и фламандската част на Белгия Година седма (2019) / Брой втори Година седма (2019) / Брой втори Автор(и): Магдалена Хаджиева Автор(и): Магдалена Хаджиева DOI: 10.15547/PF.2019.011 Към статията