За професията учител през призмата на нормативност, теория и операционалност За професията учител през призмата на нормативност, теория и операционалност Година седма (2019) / Брой първи Година седма (2019) / Брой първи Автор(и): Румяна Неминска Автор(и): Румяна Неминска DOI: 10.15547/PF.2019.001 Към статията
Ролята на методите за ограмотяване при овладяването на писмения език от ученици с дислексия на развитието Ролята на методите за ограмотяване при овладяването на писмения език от ученици с дислексия на развитието Година седма (2019) / Брой първи Година седма (2019) / Брой първи Автор(и): Цветанка Ценова Автор(и): Цветанка Ценова DOI: 10.15547/PF.2019.002 Към статията
Нагласи към приобщаващото образование на учениците с церебрална парализа Нагласи към приобщаващото образование на учениците с церебрална парализа Година седма (2019) / Брой първи Година седма (2019) / Брой първи Автор(и): Мариа Готзиамани Автор(и): Мариа Готзиамани DOI: 10.15547/PF.2019.003 Към статията
Изкуството като средство за развиване на обучителния и творчески потенциал при деца и ученици със специфични обучителни трудности Изкуството като средство за развиване на обучителния и творчески потенциал при деца и ученици със специфични обучителни трудности Година седма (2019) / Брой първи Година седма (2019) / Брой първи Автор(и): Ани Златева Автор(и): Ани Златева DOI: 10.15547/PF.2019.004 Към статията
Формиране на професионална компетентност за адаптирано физическо възпитание Формиране на професионална компетентност за адаптирано физическо възпитание Година седма (2019) / Брой първи Година седма (2019) / Брой първи Автор(и): Галена Терзиева Автор(и): Галена Терзиева DOI: 10.15547/PF.2019.005 Към статията
Актуалност и значение на спортно-анимационната компетентност на педагога Актуалност и значение на спортно-анимационната компетентност на педагога Година седма (2019) / Брой първи Година седма (2019) / Брой първи Автор(и): Донка Желева-Терзиева Автор(и): Донка Желева-Терзиева DOI: 10.15547/PF.2019.006 Към статията
Използване на учебно–игрови техники в обучението по География и икономика Използване на учебно–игрови техники в обучението по География и икономика Година седма (2019) / Брой първи Година седма (2019) / Брой първи Автор(и): Снежана Консулова, Габриела Атанасова Автор(и): Снежана Консулова Габриела Атанасова DOI: 10.15547/PF.2019.007 Към статията
Създаване на тестове с Google Forms Създаване на тестове с Google Forms Година седма (2019) / Брой първи Година седма (2019) / Брой първи Автор(и): Даниела Кожухарова Автор(и): Даниела Кожухарова DOI: 10.15547/PF.2019.008 Към статията
Продължаващата квалификация на педагогическите кадри като критерий и фактор за качество на образованието Продължаващата квалификация на педагогическите кадри като критерий и фактор за качество на образованието Година седма (2019) / Брой втори Година седма (2019) / Брой втори Автор(и): Вяра Гюрова, Румяна Гьорева Автор(и): Вяра Гюрова Румяна Гьорева DOI: 10.15547/PF.2019.009 Към статията
Общуването в обучението като важен социален и педагогически фактор Общуването в обучението като важен социален и педагогически фактор Година седма (2019) / Брой втори Година седма (2019) / Брой втори Автор(и): Галина Тодорова, Маринела Грудева Автор(и): Галина Тодорова Маринела Грудева DOI: 10.15547/PF.2019.010 Към статията
Бариери пред ефективното обучение на учениците с тежки и дълбоки множествени увреждания в България и фламандската част на Белгия Бариери пред ефективното обучение на учениците с тежки и дълбоки множествени увреждания в България и фламандската част на Белгия Година седма (2019) / Брой втори Година седма (2019) / Брой втори Автор(и): Магдалена Хаджиева Автор(и): Магдалена Хаджиева DOI: 10.15547/PF.2019.011 Към статията
Алтернативни стратегии за развитие на социалната адаптация при деца със синдром на Даун Алтернативни стратегии за развитие на социалната адаптация при деца със синдром на Даун Година седма (2019) / Брой втори Година седма (2019) / Брой втори Автор(и): Дияна Георгиева Автор(и): Дияна Георгиева DOI: 10.15547/PF.2019.012 Към статията
Интересът към учебния предмет и самооценяването на емоциите удоволствие, тревожност и скука от учениците в прогимназиалния етап на обучение Интересът към учебния предмет и самооценяването на емоциите удоволствие, тревожност и скука от учениците в прогимназиалния етап на обучение Година седма (2019) / Брой втори Година седма (2019) / Брой втори Автор(и): Нина Герджикова Автор(и): Нина Герджикова DOI: 10.15547/PF.2019.013 Към статията
Рефлексивният подход в акдемичната практическа подготовка на студентите педагози Рефлексивният подход в акдемичната практическа подготовка на студентите педагози Година седма (2019) / Брой втори Година седма (2019) / Брой втори Автор(и): Тиха Делчева, Елена Георгиева Автор(и): Тиха Делчева Елена Георгиева DOI: 10.15547/PF.2019.014 Към статията
Практическо обучение на студентите от специалност „Социална педагогика“ насочено към формиране на умения за изграждане на подкрепяща среда Практическо обучение на студентите от специалност „Социална педагогика“ насочено към формиране на умения за изграждане на подкрепяща среда Година седма (2019) / Брой втори Година седма (2019) / Брой втори Автор(и): Цвета Делчева Автор(и): Цвета Делчева DOI: 10.15547/PF.2019.015 Към статията
Отзив за книгата „Съвременни предизвикателства пред висшето медицинско образование“ (дистанционно и електронно обучение) Отзив за книгата „Съвременни предизвикателства пред висшето медицинско образование“ (дистанционно и електронно обучение) Година седма (2019) / Брой втори Година седма (2019) / Брой втори Автор(и): Диана Димитрова Автор(и): Диана Димитрова Към статията
Отзив за книгата „Съвременни предизвикателства пред висшето медицинско образование“ (дистанционно и електронно обучение) Отзив за книгата „Съвременни предизвикателства пред висшето медицинско образование“ (дистанционно и електронно обучение) Година седма (2019) / Брой втори Година седма (2019) / Брой втори Автор(и): Живко Жеков Автор(и): Живко Жеков Към статията
Промени в образованието и квалификацията на учителите в България Промени в образованието и квалификацията на учителите в България Година седма (2019) / Брой трети Година седма (2019) / Брой трети Автор(и): Вяра Гюрова Автор(и): Вяра Гюрова DOI: 10.15547/PF.2019.016 Към статията
Promoting the use of technical standards inindustry-oriented engineering education Promoting the use of technical standards inindustry-oriented engineering education Година седма (2019) / Брой трети Година седма (2019) / Брой трети Автор(и): Oscar Bonastre, Alejandro Bia Автор(и): Oscar Bonastre Alejandro Bia DOI: 10.15547/PF.2019.017 Към статията
Уебинарът в подкрепа на Steam обучението в клас Уебинарът в подкрепа на Steam обучението в клас Година седма (2019) / Брой трети Година седма (2019) / Брой трети Автор(и): Тони Чехларова, Монка Коцева, Иван Петков, Динко Цвятков Автор(и): Тони Чехларова Монка Коцева Иван Петков Динко Цвятков DOI: 10.15547/PF.2019.018 Към статията