Социалният интерес или чувството за общност - кое е истински важно?! Социалният интерес или чувството за общност - кое е истински важно?! Година четвърта (2016) / Брой първи Година четвърта (2016) / Брой първи Автор(и): Тео Йостен Автор(и): Тео Йостен DOI: 10.15547/PF.2015.038 Към статията
Социални функции и съвременни подходи в учебните програми за начален етап на образование Социални функции и съвременни подходи в учебните програми за начален етап на образование Година четвърта (2016) / Брой първи Година четвърта (2016) / Брой първи Автор(и): Румяна Неминска Автор(и): Румяна Неминска DOI: 10.15547/PF.2015.039 Към статията
Особености при усвояването на писмената комуникация от ученици роми в начална училищна възраст Особености при усвояването на писмената комуникация от ученици роми в начална училищна възраст Година четвърта (2016) / Брой първи Година четвърта (2016) / Брой първи Автор(и): Генчо Вълчев, Биляна Белчева Автор(и): Генчо Вълчев Биляна Белчева DOI: 10.15547/PF.2015.040 Към статията
Ролята на европейската училищна мрежа, ресурсите на проекта Scientix и образователните им политики за успешна работа с талантливи и надарени деца Ролята на европейската училищна мрежа, ресурсите на проекта Scientix и образователните им политики за успешна работа с талантливи и надарени деца Година четвърта (2016) / Брой първи Година четвърта (2016) / Брой първи Автор(и): Цеца Христова Автор(и): Цеца Христова DOI: 10.15547/PF.2015.041 Към статията
Как обърнатата класна стая активира учебния процес? Как обърнатата класна стая активира учебния процес? Година четвърта (2016) / Брой първи Година четвърта (2016) / Брой първи Автор(и): Светлана Костадинова Автор(и): Светлана Костадинова DOI: 10.15547/PF.2015.042 Към статията
Научната обзорна статия – създаване, стил и структура Научната обзорна статия – създаване, стил и структура Година четвърта (2016) / Брой първи Година четвърта (2016) / Брой първи Автор(и): Светослав Атанасов Автор(и): Светослав Атанасов DOI: 10.15547/PF.2015.043 Към статията
Връзки с обществеността - необходимият управленски подход в съвременното училище Връзки с обществеността - необходимият управленски подход в съвременното училище Година четвърта (2016) / Брой първи Година четвърта (2016) / Брой първи Автор(и): Румен Щилиянов Автор(и): Румен Щилиянов DOI: 10.15547/PF.2015.044 Към статията
Обществените тенденции и ролята на Адлеровата психология Обществените тенденции и ролята на Адлеровата психология Година четвърта (2016) / Брой втори Година четвърта (2016) / Брой втори Автор(и): Тео Йостен Автор(и): Тео Йостен DOI: 10.15547/PF.2015.045 Към статията
Изграждане на инфо-структура за управление на знания в организацията Изграждане на инфо-структура за управление на знания в организацията Година четвърта (2016) / Брой втори Година четвърта (2016) / Брой втори Автор(и): Елисавета Гурова, Мила Драгомирова Автор(и): Елисавета Гурова Мила Драгомирова DOI: 10.15547/PF.2015.046 Към статията
Феномен междисциплинарности во внедрении поликультурализма в систему высшего образования на примере университетов Великобритании Феномен междисциплинарности во внедрении поликультурализма в систему высшего образования на примере университетов Великобритании Година четвърта (2016) / Брой втори Година четвърта (2016) / Брой втори Автор(и): Наталья Шульга Автор(и): Наталья Шульга DOI: 10.15547/PF.2015.047 Към статията
Благотворительность в сфере попечительства о народном образовании (вторая половина ХІХ – начало ХХ века) Благотворительность в сфере попечительства о народном образовании (вторая половина ХІХ – начало ХХ века) Година четвърта (2016) / Брой втори Година четвърта (2016) / Брой втори Автор(и): Оксана Герасименко Автор(и): Оксана Герасименко DOI: 10.15547/PF.2015.048 Към статията
Тьюторство в России: современная ситуация и тенденции развития Тьюторство в России: современная ситуация и тенденции развития Година четвърта (2016) / Брой втори Година четвърта (2016) / Брой втори Автор(и): Татьяна Ле-ван Автор(и): Татьяна Ле-ван DOI: 10.15547/PF.2015.049 Към статията
Компетентностна рамка на модел за обучение за кариерно развитие Компетентностна рамка на модел за обучение за кариерно развитие Година четвърта (2016) / Брой втори Година четвърта (2016) / Брой втори Автор(и): Валентина Шарланова Автор(и): Валентина Шарланова DOI: 10.15547/PF.2015.050 Към статията
Адаптация на децата в ранна възраст към условията на детската ясла Адаптация на децата в ранна възраст към условията на детската ясла Година четвърта (2016) / Брой втори Година четвърта (2016) / Брой втори Автор(и): Анастасия Георгиева, Маринела Грудева Автор(и): Анастасия Георгиева Маринела Грудева DOI: 10.15547/PF.2015.051 Към статията
Отворено писмо до министъра на образованието и науката на РБългария Отворено писмо до министъра на образованието и науката на РБългария Година четвърта (2016) / Брой втори Година четвърта (2016) / Брой втори Автор(и): Нина Иванова, Веселина Вълканова Автор(и): Нина Иванова Веселина Вълканова Към статията
Преподаването в контекста на педагогическите взаимоотношения Преподаването в контекста на педагогическите взаимоотношения Година четвърта (2016) / Брой трети Година четвърта (2016) / Брой трети Автор(и): Тео Йостен Автор(и): Тео Йостен DOI: 10.15547/PF.2015.052 Към статията
Global world and regional education (from homeland education to learning to live together) Global world and regional education (from homeland education to learning to live together) Година четвърта (2016) / Брой трети Година четвърта (2016) / Брой трети Автор(и): Viera Kurincova, Anna Klimentova Автор(и): Viera Kurincova Anna Klimentova DOI: 10.15547/PF.2015.053 Към статията
Мениджмънт на конфликтите в училищния клас в условията на педагогическото общуване Мениджмънт на конфликтите в училищния клас в условията на педагогическото общуване Година четвърта (2016) / Брой трети Година четвърта (2016) / Брой трети Автор(и): Ивайло Иванов Автор(и): Ивайло Иванов DOI: 10.15547/PF.2015.054 Към статията
Формиране на комуникативни умения по английски език чрез прилагане на играта във втори клас Формиране на комуникативни умения по английски език чрез прилагане на играта във втори клас Година четвърта (2016) / Брой трети Година четвърта (2016) / Брой трети Автор(и): Диана Гандева Автор(и): Диана Гандева DOI: 10.15547/PF.2015.055 Към статията
Прилагане на тестове за диагностика на математическата компетентност на учениците от гимназиалния етап на образование Прилагане на тестове за диагностика на математическата компетентност на учениците от гимназиалния етап на образование Година четвърта (2016) / Брой трети Година четвърта (2016) / Брой трети Автор(и): Веселка Христова Автор(и): Веселка Христова DOI: 10.15547/PF.2015.056 Към статията