Формиране на комуникативни умения по английски език чрез прилагане на играта във втори клас
DOI: 10.15547/PF.2015.055
Спирам се на тази тема, не защото я отривам сега, а за да покажа как с малко усилия от страна на преподавател и обучавани може да се постигне неочаквано добър ефект. Игрите трябва да намерят своето място и в учебниците и в учебните помагала и да бъдат използвани винаги, където това е удачно, като техният характер отговаря винаги на възрастта на обучаваните. Обучението по чужд език в начален курс трябва да има и занимателен характер, който да използва вродената у децата любознателност и готовност за игра. Целта е да се натрупа езиков и комуникативен опит във вид на песни, ролеви игри, симулации, готови фрази и конструкции, защото решаващ фактор за развитието на детето на всички етапи и през всички периоди на неговия живот е неговата собствена активност. Тя осигурява широки възможности за взаимодействие на детето с окръжаващата го среда.