Електронно списание "Педагогически форум"

Година шеста (2018)

Запомняне на слухова информаия при ученици с развити дигитални компетенции и техните връстници в 9 клас Запомняне на слухова информаия при ученици с развити дигитални компетенции и техните връстници в 9 клас
Година шеста (2018) / Брой четвърти
Влияние на стила на родителство върху степента на развитие на речевите умения при деца от 3-4 години Влияние на стила на родителство върху степента на развитие на речевите умения при деца от 3-4 години
Година шеста (2018) / Брой четвърти
Превербални комуникативни способности при деца с множество нарушения Превербални комуникативни способности при деца с множество нарушения
Година шеста (2018) / Брой четвърти
Изследване на основните страхове при децата от предучилищна възраст Изследване на основните страхове при децата от предучилищна възраст
Година шеста (2018) / Брой четвърти
Различен поглед към овладяването на българския език от ученици, за които той не е майчин Различен поглед към овладяването на българския език от ученици, за които той не е майчин
Година шеста (2018) / Брой четвърти
Използване на литературен герой от приказка, изучавана по Литература, при обучението по Компютърно моделиранев 3 клас Използване на литературен герой от приказка, изучавана по Литература, при обучението по Компютърно моделиранев 3 клас
Година шеста (2018) / Брой четвърти
Сравнителен анализ на реален и виртуален Аз в тийнейджърска възраст Сравнителен анализ на реален и виртуален Аз в тийнейджърска възраст
Година шеста (2018) / Брой четвърти
Инструменти за създаване на образователни приложения с добавена реалност Инструменти за създаване на образователни приложения с добавена реалност
Година шеста (2018) / Брой четвърти
Рефлексивна технология за развиване на педагогически компетентности в интеркултурна образователна среда Рефлексивна технология за развиване на педагогически компетентности в интеркултурна образователна среда
Година шеста (2018) / Брой четвърти
Образование по изкуствата в канадските училища като инструмент за развитие на ключовите компетенции на учениците Образование по изкуствата в канадските училища като инструмент за развитие на ключовите компетенции на учениците
Година шеста (2018) / Брой първи
Формиране на умения за кариерно ориентиране у учениците от 1 клас чрез извънкласните дейности Формиране на умения за кариерно ориентиране у учениците от 1 клас чрез извънкласните дейности
Година шеста (2018) / Брой първи
Make a place (МАР) – дидактически вариант за развитие на картографската грамотност в обучението на студенти начална педагогика Make a place (МАР) – дидактически вариант за развитие на картографската грамотност в обучението на студенти начална педагогика
Година шеста (2018) / Брой първи
Изследване на създадените афинитивни връзки при ученици от трети клас, обучаващи се в мултикултурна среда Изследване на създадените афинитивни връзки при ученици от трети клас, обучаващи се в мултикултурна среда
Година шеста (2018) / Брой първи
Онлайн конкурси в обучението по информационни технологии Онлайн конкурси в обучението по информационни технологии
Година шеста (2018) / Брой първи
Емоционалната интелигентност – условие за успешна професионална изява на педагогическите специалисти Емоционалната интелигентност – условие за успешна професионална изява на педагогическите специалисти
Година шеста (2018) / Брой първи
Специфика на самостоятелната работа като средство за формиране на професионална компетентност у студентите от специалност „Рехабилитатор“ Специфика на самостоятелната работа като средство за формиране на професионална компетентност у студентите от специалност „Рехабилитатор“
Година шеста (2018) / Брой втори
Билингвално и бикултурално образование. алтернативни образователни подходи към етно-малцинствените общности Билингвално и бикултурално образование. алтернативни образователни подходи към етно-малцинствените общности
Година шеста (2018) / Брой втори
Проектният метод – основа за развитие на познавателната активност на 4-5 - годишните деца в ситуациите по конструиране и технологии Проектният метод – основа за развитие на познавателната активност на 4-5 - годишните деца в ситуациите по конструиране и технологии
Година шеста (2018) / Брой втори