Анализ на защитените докторски дисертации по специална педагогика в българия (1973 – 2014 г.) Анализ на защитените докторски дисертации по специална педагогика в българия (1973 – 2014 г.) Година втора (2014) / Брой четвърти Година втора (2014) / Брой четвърти Автор(и): Милен Замфиров Автор(и): Милен Замфиров Към статията
Четене и зрително възприемане на речта при лица със слухови нарушения Четене и зрително възприемане на речта при лица със слухови нарушения Година втора (2014) / Брой четвърти Година втора (2014) / Брой четвърти Автор(и): Венета Кацарска, Дияна Георгиева Автор(и): Венета Кацарска Дияна Георгиева Към статията
Самостоятелната работа на студентите – стратегия за качествена научно-изследователска дейност Самостоятелната работа на студентите – стратегия за качествена научно-изследователска дейност Година втора (2014) / Брой четвърти Година втора (2014) / Брой четвърти Автор(и): Снежана Консулова, Марина Димитрова Автор(и): Снежана Консулова Марина Димитрова Към статията
Използване на ролевата игра в час по български език в 5. клас за усвояване на речевия етикет при ученици билингви Използване на ролевата игра в час по български език в 5. клас за усвояване на речевия етикет при ученици билингви Година втора (2014) / Брой четвърти Година втора (2014) / Брой четвърти Автор(и): Стела Балазова-Панайотова Автор(и): Стела Балазова-Панайотова Към статията
Национално външно оценяване по „Човекът и обществото“ и гражданското образование (или за националното външно оценяване по „Човекът и обществото“ като инструмент за оценка на граждански умения) Национално външно оценяване по „Човекът и обществото“ и гражданското образование (или за националното външно оценяване по „Човекът и обществото“ като инструмент за оценка на граждански умения) Година втора (2014) / Брой четвърти Година втора (2014) / Брой четвърти Автор(и): Румяна Неминска Автор(и): Румяна Неминска Към статията
Нормативна обусловеност на процес на обучение по физическо възпитание и спорт, насочен към формирането на ценности у учениците Нормативна обусловеност на процес на обучение по физическо възпитание и спорт, насочен към формирането на ценности у учениците Година втора (2014) / Брой четвърти Година втора (2014) / Брой четвърти Автор(и): Йорданка Димитрова Автор(и): Йорданка Димитрова Към статията
Разработване на статистическа процедура за провеждане на емпирично педагогическо изследване Разработване на статистическа процедура за провеждане на емпирично педагогическо изследване Година втора (2014) / Брой четвърти Година втора (2014) / Брой четвърти Автор(и): Ангел Славчев Автор(и): Ангел Славчев Към статията
Анкетата в педагогическите изследвания Анкетата в педагогическите изследвания Година втора (2014) / Брой четвърти Година втора (2014) / Брой четвърти Автор(и): Маргарита Пенева Автор(и): Маргарита Пенева Към статията
Умения в 21 век /област висше образование/ Умения в 21 век /област висше образование/ Година втора (2014) / Брой трети Година втора (2014) / Брой трети Автор(и): Тиха Делчева, Димитрина Брънекова, Галя Кожухарова, Валентина Шарланова, Динко Господинов, Даниела Иванова Автор(и): Тиха Делчева Димитрина Брънекова Галя Кожухарова Валентина Шарланова Динко Господинов Даниела Иванова Към статията
От „образование без предразсъдъци” към справедливо социално измерение От „образование без предразсъдъци” към справедливо социално измерение Година втора (2014) / Брой трети Година втора (2014) / Брой трети Автор(и): Стефка Динчийска, Янка Тоцева Автор(и): Стефка Динчийска Янка Тоцева Към статията
Четивната грамотност на учениците или как се чете в българското средно училище Четивната грамотност на учениците или как се чете в българското средно училище Година втора (2014) / Брой трети Година втора (2014) / Брой трети Автор(и): Таня Борисова Автор(и): Таня Борисова Към статията
Общуването в игра за усвояване на математически знания с ученици от пети клас Общуването в игра за усвояване на математически знания с ученици от пети клас Година втора (2014) / Брой трети Година втора (2014) / Брой трети Автор(и): Пенка Рангелова Автор(и): Пенка Рангелова Към статията
Как коректно да проведем педагогическо изследване Как коректно да проведем педагогическо изследване Година втора (2014) / Брой трети Година втора (2014) / Брой трети Автор(и): Галя Кожухарова Автор(и): Галя Кожухарова Към статията
Проучване на професионално квалификационни степени по специална педагогика в България, защитени в ДИУУ – София и ДИПКУ – Стара Загора в периода 2004 – 2014 г. Проучване на професионално квалификационни степени по специална педагогика в България, защитени в ДИУУ – София и ДИПКУ – Стара Загора в периода 2004 – 2014 г. Година втора (2014) / Брой трети Година втора (2014) / Брой трети Автор(и): Милен Замфиров Автор(и): Милен Замфиров Към статията
Диагностика на конфликтите между 5-6 г. деца Диагностика на конфликтите между 5-6 г. деца Година втора (2014) / Брой трети Година втора (2014) / Брой трети Автор(и): Павлина Илиева Автор(и): Павлина Илиева Към статията
„В света на кристалите“ - Нощ на учените за девета поредна година в Стара Загора „В света на кристалите“ - Нощ на учените за девета поредна година в Стара Загора Година втора (2014) / Брой трети Година втора (2014) / Брой трети Автор(и): ДИПКУ Автор(и): ДИПКУ Към статията
55 години квалификация на учителите в Стара Загора 55 години квалификация на учителите в Стара Загора Година втора (2014) / Брой втори Година втора (2014) / Брой втори Автор(и): Димитрина Брънекова Автор(и): Димитрина Брънекова Към статията
Работа по проекти в Департамента за информация и повишаване квалификацията на учителите в периода 2002-2014 година Работа по проекти в Департамента за информация и повишаване квалификацията на учителите в периода 2002-2014 година Година втора (2014) / Брой втори Година втора (2014) / Брой втори Автор(и): Галя Кожухарова Автор(и): Галя Кожухарова Към статията
Ученето през целия живот като иновативна стратегия за развитие на образованието Ученето през целия живот като иновативна стратегия за развитие на образованието Година втора (2014) / Брой втори Година втора (2014) / Брой втори Автор(и): Елена Лавренцова Автор(и): Елена Лавренцова Към статията
Компетенции на педагогическите специалисти за работа с надарени деца и ученици в началото на XXI век Компетенции на педагогическите специалисти за работа с надарени деца и ученици в началото на XXI век Година втора (2014) / Брой втори Година втора (2014) / Брой втори Автор(и): Валентина Шарланова Автор(и): Валентина Шарланова Към статията