Иновативни подходи за преподаване и учене в обучението по Технологии и предприемачество в началното училище
DOI: 10.15547/PF.2015.068
Новите учебни програми по технологии и предприемачество са отправна точка за търсене на възможности за обосноваване на иновативни подходи, които биха подпомогнали провеждане на технологичното обучение. Обект на изследването са иновативните подходи, като следствие от съдържателните и организационните промени в обучението по технологии и предприемачество. Допускаме, че иновативността на подходите се определя от идеята за постигане на единство между преподаването и управлението на познавателните и практически дейности на учениците – от една страна и от друга – осъществяваната от обучаваните учебно-трудова дейност. Иновативните подходи трябва да допълват традиционно използваните подходи и в същото време да са еднакво полезни и за учителите, и за учениците.