Диалогичното четене като педагогически модел за развиване на комуникативната компетентност при деца от предучилищна възраст
DOI: 10.15547/PF.2017.032
Целта на педагогическия модел е да се стимулира развитието на речевата и комуникативната компетентност на децата, за да могат адекватно да използват езиковите средства, откривайки личностния смисъл на езиковото изразяване. По – конкретно се цели овладяването на българския език да е основа за:
Образователна среда, подпомагаща социализацията на детето;
За комуникативно-речева идентичност и комплексно ориентиране в света, подпомагаща интелектуалното развитие;
Подготвяне на учебно-познавателните умения за обучение в първи клас, подпомагащи обучението.
Образователна среда, подпомагаща социализацията на детето;
За комуникативно-речева идентичност и комплексно ориентиране в света, подпомагаща интелектуалното развитие;
Подготвяне на учебно-познавателните умения за обучение в първи клас, подпомагащи обучението.