Участие на бъдещи педагози и учители в реализирането на работилница с даровити ученици: стъбло и надаровеност

Целта на това изследване е да представи мненията на бъдещи възпитатели и учители, възпитатели и учители, които работят с музикално надарени ученици и музикално надарени ученици, относно участието в уъркшоп, базиран на STEM обучение. Участваха седем бъдещи педагози и учители, петима педагози и учители, които работят с музикално надарени ученици и присъстваха на семинара, и общо двадесет и един музикално надарени ученици. Резултатите показват, че бъдещите възпитатели и учители смятат, че е важно педагогическите работници по време на висшето образование да имат възможност да участват в дейности, които се реализират с надарени ученици. Впечатленията на бъдещите възпитатели и учители, възпитателите и учителите, които работят с музикално надарени ученици и впечатленията на музикално надарените ученици са единодушно положителни, като и трите страни очакват среща и участие в уъркшоп, съпътстван от изследователска дейност и положителни емоции и реакции.