Формирането на нагласи и потребности за непрекъснато обучение у студентите в специалност „Медицинска сестра“ – гаранция за качествено овладяване на съвременните стандарти за грижи за болни с увреждания
Всички промени в общественото развитие дадоха и дават отражение върху системата на здравеопазването. Появи се изискване за ново отношение към човека – пациент, като цяло и към човека – пациент с увреждания, в частност. От отношение към нуждаещ то се промени в отношение към личност, която има нужда от премахване на временните бариери пред нея, за да заеме полагащото й се място на пълноправен и пълноценен участник в обществения живот. Това обстоятелство наложи сериозна промяна в учебните планове и програми, свързани с подготовката на здравните кадри във висшите медицински училища и особено на студентите, обучаващи се в специалност „Медицинска сестра“.
В настоящата статия ние разглеждаме проблема за формирането на нагласи и потребности за непрекъснато обучение на медицинските сестри в условията на университетското образование, насочено към овладяването и прилагането на съвременните стандарти за грижи за лица с увреждания.
В настоящата статия ние разглеждаме проблема за формирането на нагласи и потребности за непрекъснато обучение на медицинските сестри в условията на университетското образование, насочено към овладяването и прилагането на съвременните стандарти за грижи за лица с увреждания.