Понятие за мониторинг в управлението на училищното образование
DOI: 10.15547/PF.2015.024
Статията разглежда един от съвременните аспекти в управлението на училищното образование – понятието мониторинг като иновативна форма за оценка на образователното качество, като форма за наблюдение, подпомагане, насърчаване и анализ на училищните институции с оглед осигуряване на по-висока ефективност и ефикасност в управлението им.
Представя резултати от проучване на възможностите за повишаване качеството на образование чрез осъществяване на асертивен контрол в образователните институции и нагласите и готовността на различни групи респонденти към провеждане на оценяване в тях.
Представя резултати от проучване на възможностите за повишаване качеството на образование чрез осъществяване на асертивен контрол в образователните институции и нагласите и готовността на различни групи респонденти към провеждане на оценяване в тях.