Инструменти за модерно мислене в обучението по математика в първи клас
DOI: 10.15547/PF.2015.004
Бурното развитие на информационните технологии и необходимостта от адаптиране на обучението към това изисква развиване на нов тип мислене у подрастващите. Разработват се иновативни подходи, които да повишават теоретичната подготовка на учениците, като ги насочват към изследване на различни проблеми, търсене и откриване на решения, способствайки за формиране на умения за критично мислене. Традиционните методи на преподаване са все по-малко ефективни. В търсене на промяната стигнахме до идеята за прилагане на инструменти за модерно мислене в часовете по математика в началния етап на обучение (1 клас). Настоящата статия разкрива възможностите за приложение на инструментите за модерно мислене в обучението по математика - 1 клас, като средство за активизиране на мисловната дейност на учениците и развиване на тяхната креативност.